Back in Sarzeau! - Reisverslag uit Sarzeau, Frankrijk van Marlies Barsingerhorn - WaarBenJij.nu Back in Sarzeau! - Reisverslag uit Sarzeau, Frankrijk van Marlies Barsingerhorn - WaarBenJij.nu

Back in Sarzeau!

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Marlies

03 Juli 2010 | Frankrijk, Sarzeau

Lieve lezers,

Eindelijk klopt mijn marliesfrankrijk-waarbenjij weer! Ik ben namelijk vanavond weer aangekomen in Sarzeau! Hier zal ik weer een aantal weken op de camping Domaine le Bohat werken:)

Vanmorgen hebben mijn ouders me om 6 uur (!) naar Groningen gebracht en daarna ben ik met de trein naar Frankrijk gegaan. Het ging erg goed maar omdat de Thalys voor ons kapot was gegaan, moesten die mensen op de 2e helft bij ons in de trein. Dat was dus erg druk en in Parijs was het ook erg druk maar gelukkig kon ik binnen een uur de stad door met de metro en toen kon ik weer verder met de trein tot Vannes. Mijn knieën zijn trouwens wel helemaal blauw omdat ik mijn koffer alle trappen op en af moest dragen in de Parijse metro!

Het was echt heel raar om weer terug te zijn op de camping! Het is net of ik niet weg ben geweest, heel raar natuurlijk omdat ik ondertussen zoveel heb meegemaakt maar het voelde echt even zo. Nu is dat gevoel wel weer een beetje weg omdat ht op dit moment nog erg stil is in ons huisje boven de receptie. Ik ben hier nu met een Engels meisje die op de receptie zou werken.. maar dat meisje is ontslagen dus de sfeer is heir niet echt top. Ze gaat morgen weer naar huis waar voor haar natuurlijk erg balen is en nu weet ik niet echt wat ik moet zeggen..

Woensdag en zaterdag komen er meer mensen van het team maar voorlopig ben ik dus een paar dagen alleen. Maar dat komt wel goed. Als ik wil mag ik trouwens ook een paar dagen in de receptie komen werken nu, maar ik zie dat met mijn Frans toch niet erg zitten op dit moment dus daar denk ik nog even overna.

Het is wel erg moeilijk om Frans te praten nu! Ik versta het meeste wel maar dan praat ik terug in het Spaans. Of half in het Frans en half in het Spaans. Maar dat komt vast goed. Ik merk in ieder geval al wel dat ik al veel meer Frans probeer te praten als vorig jaar:)

Nou ik stop weer,

ik zal nog even mijn koffer uitpakken..

Veel liefs xx Marlies

ps. Ik ben gepromoveerd naar de grootste slaapkamer:)

  • 03 Juli 2010 - 20:01

    Francisca:

    Dag lieverd,

    Leuk hoor al zo vlot weer een verslagje en met je mailtje waren we ook blij.
    Maak er maar weer een mooie tijd van en oefen goed met je Frans dan spreek je dat straks net zo goed als Spaans :)!

    Liefs, mama

  • 04 Juli 2010 - 09:33

    Annika!!:

    Lieve Lies:D
    Wat leuk om zo snel al (zo'n kort) berichtje van je te lezen haha;) Ik ben blij dat de reis goed is verlopen en heel veel plezier in Frankrijk, het wordt vast erg gezellig:) Ik ga dinsdag zelf op vakantie dus dit is misschien mijn laatste berichtje tot 18 juli! Ik zal je wel schrijven en kaartjes sturen en ga zo maar door;) Veel plezier en geniet er van want je moet na de zomer weer flink aan de bak! Deze extra energie kun je wel goed gebruiken;P
    Liefs en een dikke kus,
    Annika

  • 04 Juli 2010 - 10:06

    Serena:

    Hey Marlies,
    Chill dat je de grootste kamer hebt gekregen =)

    Goed bezig!

    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen en dat je je al weer een beetje thuis voelt.

    Ik hoop dat de dagen nu even voorbij vliegen want ik denk dat het wel gezelliger is als de andere mensen van het team er ook zijn. Maar je kunt nu natuurlijk ook nog even genieten van alle rust die je hebt ;-)

    Nou we spreken snel weer!

    Liefs Serena

  • 04 Juli 2010 - 11:14

    Meike:

    Ha Marlies!
    Nu al weer een berichtje van je! Echt heel leuk om te lezen. Heel veel plezier en geniet nog maar even van de rust ;)

    Liefs!

  • 04 Juli 2010 - 13:58

    Annemiek:

    Haha ik heb ook de grootste slaapkamer ;). Maar hier begint het al lekker, vanmorgen eerste miniclub alweer gehad. Daar ook mooi weer?
    Liefs

  • 20 Juli 2010 - 23:47

    Serena:

    Marlies!!!
    Waar blijf je nieuwe verslag???
    Ik wacht met SMART!

    Het gaat goed met mij alleen een beetje verkouden nu dus ik ga vroeg slapen!

    Nou ik hoop je snel te spreken.
    Ik vindt het echt heel dapper dat je toen alleen naar Argetinië en Spanje bent geweest!
    Nu kan ik me een beetje in je inleven hahaha

    Dikke kus van je vriendin uit Brasil!!! (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Sarzeau

Sarzeau 2010

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2010

Back to the reality!

23 Juli 2010

Weer een bont en blauwe Paclies in Sarzeau!

03 Juli 2010

Back in Sarzeau!
Marlies

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 29429

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 19 November 2014

Midden Amerika en Argentinië

04 Juli 2012 - 01 September 2012

Val de Loire 2012

03 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Sarzeau 2010

01 Februari 2010 - 30 April 2010

Vrijwilligerswerk in Argentinië!

16 Oktober 2009 - 16 Januari 2010

Au pair in Benicasim

03 Juli 2009 - 25 Augustus 2009

Sarzeau

Landen bezocht: