Bijna.. - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Marlies Barsingerhorn - WaarBenJij.nu Bijna.. - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Marlies Barsingerhorn - WaarBenJij.nu

Bijna..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlies

01 Juli 2009 | Nederland, Delfzijl

Het is al bijna zover, over 2 dagen zit ik al in de Thalys! De afgelopen weken zijn zo snel voorbijgegaan waardoor ik nog niet helemaal besef dat ik over 2 dagen voor minimaal zes weken naar Frankrijk ga. Maar ik heb er heel veel zin in en ik denk dat de komende weken nog sneller voorbijgaan dan de afgelopen weken.

Nog twee dagen dus waarin veel moet gebeuren! Alle tassen inpakken, diploma-uitreiking, iets van een jaarboek?, feestje en hopelijk nog een feestje.. Maar vrijdag is het toch echt zover. Ik reis een groot gedeelte samen met Annemiek: eerst van groningen naar Rotterdam waar we de Thalys pakken, daarna door met de TGV en dan moet ik het laatste stukje nog met een gewone regionale trein. En dan begint het pas echt, het werk op de camping Domaine le Bohat in Sarzeau.
Ik heb er heel veel zin in en ik hoop dat ik jullie zo een beetje op de hoogte kan houden over mijn tijd in Frankrijk!

Liefs Marlies

• 01 Juli 2009 - 15:43

Asmara:

Hey meid,

Leuk dat je deze site hebt aangemaakt.
    Ik hoop dt je er in ieder geval wat op zet zodat we een beetje op de hoogte zijn.
    liefs Asmara

• 05 Juli 2009 - 10:36

Annemiek :

Hey Marliesje!
    Hoe is het daar? Ben je vandaag ook begonnen? Bevalt het goed? Hier is het weer thuiskomen en had vandaag hele lieve kindjes op de miniclub.
    Bisous Annemiek

• 05 Juli 2009 - 13:40

Peter:

Hoi Marlies,

Je eerste werkdag, we zijn ontzettend benieuwd hoe het gaat. Wat je precies doet en hoe het je afgaat. Je SMStje "klonk" bemoedigend, leuk ook om Engelse collega's te hebben (lijkt me). Als ze je maar niet teveel aan het bier krijgen! Wij zitten prachtig, hier vlak bij Uzes. Mooi huis, van alle gemakken voorzien (zoals je ziet o.a. internet)en prachtig weer. Alhoewel...het gaat zo onweren.
    De reis verliep gister wat moeizaam, nu en dan slecht weer en redelijk veel stukken met langzaam rijden en zo.
    Vandaag een uitrustdag en morgen..wie weet?
    Maak er wat leuks van daar en tot een volgend bericht
    Liefs en knuffel, Peter

• 05 Juli 2009 - 18:06

Hellen:

Hee Marlies!
    ik ben echt heel benieuwd hoe het daar in Frankrijk is! ik hoop dat het heel leuk is, leuke collega's, mooi weer en dat je het naar je zin hebt!

Liefs Hellen