Bijna.. - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Marlies Barsingerhorn - WaarBenJij.nu Bijna.. - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Marlies Barsingerhorn - WaarBenJij.nu

Bijna..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlies

01 Juli 2009 | Nederland, Delfzijl

Het is al bijna zover, over 2 dagen zit ik al in de Thalys! De afgelopen weken zijn zo snel voorbijgegaan waardoor ik nog niet helemaal besef dat ik over 2 dagen voor minimaal zes weken naar Frankrijk ga. Maar ik heb er heel veel zin in en ik denk dat de komende weken nog sneller voorbijgaan dan de afgelopen weken.

Nog twee dagen dus waarin veel moet gebeuren! Alle tassen inpakken, diploma-uitreiking, iets van een jaarboek?, feestje en hopelijk nog een feestje.. Maar vrijdag is het toch echt zover. Ik reis een groot gedeelte samen met Annemiek: eerst van groningen naar Rotterdam waar we de Thalys pakken, daarna door met de TGV en dan moet ik het laatste stukje nog met een gewone regionale trein. En dan begint het pas echt, het werk op de camping Domaine le Bohat in Sarzeau.
Ik heb er heel veel zin in en ik hoop dat ik jullie zo een beetje op de hoogte kan houden over mijn tijd in Frankrijk!

Liefs Marlies

  • 01 Juli 2009 - 15:43

    Asmara:

    Hey meid,

    Leuk dat je deze site hebt aangemaakt.
    Ik hoop dt je er in ieder geval wat op zet zodat we een beetje op de hoogte zijn.
    liefs Asmara

  • 05 Juli 2009 - 10:36

    Annemiek :

    Hey Marliesje!
    Hoe is het daar? Ben je vandaag ook begonnen? Bevalt het goed? Hier is het weer thuiskomen en had vandaag hele lieve kindjes op de miniclub.
    Bisous Annemiek

  • 05 Juli 2009 - 13:40

    Peter:

    Hoi Marlies,

    Je eerste werkdag, we zijn ontzettend benieuwd hoe het gaat. Wat je precies doet en hoe het je afgaat. Je SMStje "klonk" bemoedigend, leuk ook om Engelse collega's te hebben (lijkt me). Als ze je maar niet teveel aan het bier krijgen! Wij zitten prachtig, hier vlak bij Uzes. Mooi huis, van alle gemakken voorzien (zoals je ziet o.a. internet)en prachtig weer. Alhoewel...het gaat zo onweren.
    De reis verliep gister wat moeizaam, nu en dan slecht weer en redelijk veel stukken met langzaam rijden en zo.
    Vandaag een uitrustdag en morgen..wie weet?
    Maak er wat leuks van daar en tot een volgend bericht
    Liefs en knuffel, Peter

  • 05 Juli 2009 - 18:06

    Hellen:

    Hee Marlies!
    ik ben echt heel benieuwd hoe het daar in Frankrijk is! ik hoop dat het heel leuk is, leuke collega's, mooi weer en dat je het naar je zin hebt!

    Liefs Hellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delfzijl

Sarzeau

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2009

Paclies met Smarties in Sarzeau gesignaleerd!

17 Juli 2009

Slecht nieuws maar een supertijd in week 2

10 Juli 2009

Nu echt begonnen!

05 Juli 2009

De eerste dagen

01 Juli 2009

Bijna..
Marlies

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 29439

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 19 November 2014

Midden Amerika en Argentinië

04 Juli 2012 - 01 September 2012

Val de Loire 2012

03 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Sarzeau 2010

01 Februari 2010 - 30 April 2010

Vrijwilligerswerk in Argentinië!

16 Oktober 2009 - 16 Januari 2010

Au pair in Benicasim

03 Juli 2009 - 25 Augustus 2009

Sarzeau

Landen bezocht: