De eerste dagen - Reisverslag uit Sarzeau, Frankrijk van Marlies Barsingerhorn - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Sarzeau, Frankrijk van Marlies Barsingerhorn - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlies

05 Juli 2009 | Frankrijk, Sarzeau

Ik ben hier nou sinds vrijdagavond maar het voelt alsof ik hier al veel langer ben! Het bevalt tot nu toe erg goed en ik heb het erg naar mijn zin!

Ik zit samen met mn collega's in ons boerdertijtje, deze bevindt zich boven de receptie en het restaurant en we hebben hier alles: 4 slaapkamers, 2 badkamers en een woonkamer met keuken. We zitten hier nu nog met zijn 4-en: Katie en Amy doen de receptie en komen allebei uit Engeland en Tom die ook in het animatieteam zit en uit Wales komt. Zaterdag komt er nog een Duits/Franse jongen die ook in het animatieteam zit en dan zijn we compleet.
Amy Katie en Tom zijn heel aardig en we doen veel dingen samen. Gisteren ben ik met Tom en Katie naar het strand geweest (het is hier erg mooi weer:)) en we zijn al wezen zwemmen in het zwembad. Ook koken en eten we samen 's avonds. 's Middags eten we trouwens met het hele team samen in het restaurant.

Vandaag was mijn eerste werkdag. Ik zou in de middagbar meoten werken dus ijsjes verkopen en dergelijke, maar die is deze week nog niet open dus daarom heb ik bij het voetballen geholpen. Het was erg leuk en ik heb al met wat Nederlandse meisjes gepraat en ze noemden me direct al juf, toch een beetje vreemd maar wel erg leuk! Morgen moet ik eerst van 10 tot 12 naar de mini-club, daarna moet ik het ping-pongtoernooi organiseren (in mn eentje:O) en dan 's avonds moet ik kindjes op de Shetlandpony's rondrijden... Heel druk dus maar ik heb er wel veel zin in!

Dit was het weer voor vandaag want ik ga nu eerst nog even naar mn collega's en dan ga ik maar slapen.. Het is hier dus erg leuk maar wel heel erg vermoeiend!

Liefs Marlies

  • 06 Juli 2009 - 18:40

    Serena :

    Hey Marlies,
    Het klinkt zo leuk echt, terwijl ik eerst dacht men lijkt mij niets zo'n hele vakantie werken maar dit is echt leuk =)
    Nu worden je talen ook goed lijkt mij want je moet vaak engels praten aangezien de meesten uit Engeland komen. Zijn die jongens een beetje knap ? :P dan kunnen we straks met de olympische spelen van London bij kun op bezoek:P of gewoon bij dat meisje .. Want daar zouden we heen ja :P
    Nou ik zal snel een bericht weer sturen als jij ook weer een bericht plaatst :P

    Veel plezier en geniet ervan!

    Doeggg XXX

  • 07 Juli 2009 - 08:42

    Francisca:

    Hallo Marlies,

    Wat fijn om te lezen dat je het zo gezellig hebt!
    En Serena heeft gelijk,nou moet je wel "buitenlands" spreken! :)
    Je bent dus begonnen met mooi weer, dat is ook lekker.
    Hier was het vanochtend eerst zwaar bewolkt maar het begint nu op te klaren. Het was trouwens om 9 uur al wel 23 graden, dus het zal weer een warme dag worden.Gisteren hebben we gezwommen in de Middellandse Zee, bij de Camargue. Heerlijk, met een prachtig breed zandstrand zoals op Texel.Terug hebben we lang in de file gestaan omdat de Tour de France er langs gekomen was, niets van gezien maar wel de last ervan! Vanmiddag gaan we naar Nimes, gaan Lisanne en ik shoppen.Daarna naar Pont du Gard.
    Volgens weeronline kan het bij jou nu onweren maar de volgende dagen zien er toch niet slecht uit.
    Ik hoop dat je daar een hele leuke tijd hebt/krijgt en tot volgende week!
    Veel liefs, mama

  • 07 Juli 2009 - 08:57

    Ella:

    Heey Marlies!
    Wat klinkt het allemaal leuk! Echt heel anders dan je de laatste weken thuis nog hebt gedaan, met alle examens enzo!
    Je moet dus echt al je skills gebruiken: de talen dus, omgang met mensen en dieren en je tafeltennisskills natuurlijk :P Dat moet wel goed komen denk ik!
    Hier in Nederland is het geen zomerweer meer, grijs en regenachtig. Dat terwijl ik me zateradg nog enorm heb verbrand omdat de zon de hele dag scheen ;)
    Heel veel plezier daar nog en ik wacht op het volgende verhaal (en misschien wat foto's? :P)!

    x. Ella

  • 07 Juli 2009 - 19:19

    Annemiek :

    klinkt goed allemaal. Hier is het alsof ik niet weg ben geweest. Richard en Anna van Double-a zijn hier nu, richard vroeg ook hoe jij het had. Veel plezier nog en wacht je volgende berichtje af.

    Bisous Annemiek

  • 09 Juli 2009 - 21:00

    Henk Broekgarnaal:

    Hey chickieeeee!!!

    We willen wel foto's zien van de leuke franse jongens waar je beetje mee zit te sjansen he?

    Veel plezier meid, en zorg goed voor jezelf ;)

    KNUFZELEZLELZLZLZLLZ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Sarzeau

Sarzeau

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2009

Paclies met Smarties in Sarzeau gesignaleerd!

17 Juli 2009

Slecht nieuws maar een supertijd in week 2

10 Juli 2009

Nu echt begonnen!

05 Juli 2009

De eerste dagen

01 Juli 2009

Bijna..
Marlies

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 29426

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 19 November 2014

Midden Amerika en Argentinië

04 Juli 2012 - 01 September 2012

Val de Loire 2012

03 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Sarzeau 2010

01 Februari 2010 - 30 April 2010

Vrijwilligerswerk in Argentinië!

16 Oktober 2009 - 16 Januari 2010

Au pair in Benicasim

03 Juli 2009 - 25 Augustus 2009

Sarzeau

Landen bezocht: