Op naar een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marlies Barsingerhorn - WaarBenJij.nu Op naar een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marlies Barsingerhorn - WaarBenJij.nu

Op naar een nieuw avontuur!

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Marlies

30 Juni 2012 | Nederland, Groningen

Lieve lezers,

Na bijna twee jaar niet actief te zijn geweest op mijn waarbenjij, is het weer zover! Want aankomende woensdag zal ik voor een week of zeven naar Frankrijk vertrekken om daar keihard te werken!

Ik zal dit jaar naar camping Val de Loire vertrekken. De camping waar Annemiek al vele jaren heeft gewerkt en deze zomer ook een aantal weken zal verblijven om in de receptie te werken. Ik neem daarom de animatie van haar over (met nog een Frans meisje trouwens).

Een nieuwe camping dus, waar ik al wel ben geweest maar waar het er heel anders aan toe gaat dan op de camping in Sarzeau. Ik ben heel benieuwd hoe het zal bevallen en of ik het red met mijn Frans. In Sarzeau was het merendeel van de kinderen namelijk Nederlands, maar nu zal dat percentage toch wat lager zijn dus dat wordt hard bikkelen om Frans te leren. Maar dat komt vast goed en ik heb wel superveel zin om me uit te leven bij de kids club, minidisco en dit keer nieuw voor mij.. de bingo!

Zoals altijd ga ik ook dit keer weer erg gestresst weg. Ik heb dinsdag avond van 18:30 tot 21:30 mijn laatste tentamen en er moet dus nog hard gestudeerd worden. Maar daarnaast moet er ook veel ingepakt en geregeld worden want ik vertrek 12 uur na mijn tentamen al naar Frankrijk. Maar goed, die stress ben ik wel gewend voordat ik voor een langere tijd wegga en dat komt ook wel goed.

Uit mijn eigen ervaringen én die van Annemiek kan ik denk ik wel concluderen dat het lastig zal worden om hier regelmatig een verslag te plaatsen, maar ik ga toch mijn best doen. Ik zal namelijk al helemaal geen tijd hebben om iedereen persoonlijk te mailen, bellen, post te sturen dus dan kunnen jullie op deze manier weer wat van mijn avonturen meekrijgen. En ik lees mijn oude verslagen zelf af en toe ook nog door, dus dit is eigenlijk ook voor mezelf zodat ik nog eens terug kan kijken op mijn ervaringen.

Ik hoop dan ook dat ik af en toe nog een momentje heb om een verslagje te schrijven. Ik heb er in ieder geval wel zin in, al zal ik sommige mensen wel erg missen natuurlijk! Wat dat betreft ga ik nu ook wel wat anders weg dan vorige keren. Maar eerst nog een paar dagen knallen hier in Groningen.

Ik wens jullie in ieder geval een heel fijne vakantie en tot het volgende verslagje!

Liefs Marlies








  • 30 Juni 2012 - 09:49

    Ilona:

    hee liesje!!
    wel af en toe wat schrijven hoor, vind ik altijd leuk om te lezen. En die mensen die je gaat missen ben ik natuurlijk;) lief dat je dat zegt, haha! heel veel plezier en gelukkig nog tot maandag!! xxx

  • 30 Juni 2012 - 09:49

    Annemiek Roelofs:

    Hey Marlies,
    Wat leuk dat je weer een nieuw avontuur tegemoet gaat! Het is idd wel erg stressen dat je eerst nog tentamens hebt, maar gaat vast helemaal goed komen!! Ik wens je in ieder geval heel veel plezier, geniet ervan!! Xxx

  • 30 Juni 2012 - 17:39

    Papa En Mama:

    Lieve Marlies,
    Wat knap dat je hier nog aan toe gekomen bent in alle hectiek.
    Natuurlijk ga je ons het meeste missen :) maar wij zullen jou ook missen hoor al is het wel de bedoeling om je op te komen zoeken.
    Nog even sterkte met alles wat moet en wat je wil en dan heel veel plezier in Rosiers!

  • 02 Juli 2012 - 11:53

    Projects Abroad:

    Hee Marlies,
    Veel plezier in Frankrijk de komende weken!
    Groetjes van iedereen bij Projects Abroad

  • 03 Juli 2012 - 14:14

    Lisanne:

    Lieve Marlies,

    Heel veel plezier in Rosiers de komende weken! Eerst natuurlijk nog heel veel succes met je tentamen vanavond, maar dat komt toch wel goed ;) Ik zal je heel erg missen, maar we gaan heel veel skypen en miniclub ideeën uitwisselen ;)

    Kus Lisanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 29449

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 19 November 2014

Midden Amerika en Argentinië

04 Juli 2012 - 01 September 2012

Val de Loire 2012

03 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Sarzeau 2010

01 Februari 2010 - 30 April 2010

Vrijwilligerswerk in Argentinië!

16 Oktober 2009 - 16 Januari 2010

Au pair in Benicasim

03 Juli 2009 - 25 Augustus 2009

Sarzeau

Landen bezocht: