Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Marlies Barsingerhorn - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Marlies Barsingerhorn - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen!

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Marlies

14 Oktober 2009 | Nederland, Delfzijl

Hola,

Nog maar twee dagen, dan ben ik inmiddels net geland in Valencia! Ik besef nog niet helemaal dat ik dan voor drie maand in Spanje blijf geloof ik. Als ik van iemand afscheid heb genomen heb ik meer het gevoel dat ik hem/haar volgende week weer zal zien. Dat zal nog wel raar worden volgende week!

Voor iedereen die het nog niet weet:
Ik vetrek vrijdag voor 3 maanden naar Benicasim. Een dorpje in Spanje tussen Valencia en Barcelona. Hier ga ik als au pair werken bij een Nederlands/Vlaams gezin met twee dochters van net 3 en 1 jaar. Ook hoop ik Spaans te leren en natuurlijk een hoop lol te hebben in Spanje.

Maar voor het zover is moet er nog veel gebeuren. Ik heb gelukkig al van veel mensen afscheid genomen op mijn afscheidsfeest maar er zijn toch nog wat mensen waar ik bij op bezoek ga voordat ik wegga. Ook moet mijn koffer nog gepakt worden, dus het worden nog twee drukke dagen (zoals altijd als ik wegga).
Gelukkig heb ik eerst een weekend waarin ik kan wennen aan het nieuwe gezin en kan bijkomen van deze drukke dagen, voordat ik echt zal moeten werken.

Mijn volgende bericht zal vanuit (hopelijk het zonnige) Spanje zijn. Wil je op de hoogte blijven van mijn avonaturen, dan kan je aan de linkerkant van deze pagina je emailadres invullen en dan krijg je een emailbericht als ik een stukje geplaatst heb.

Veel liefs Marlies

  • 16 Oktober 2009 - 19:15

    Annika:

    Eey Marlies!
    Je bent al weg en als het goed is geland én op plaats van bestemming. Gaat het allemaal snel he.. Heel veel plezier en ik hoop snel weer wat van je te horen.
    Liefs Annika
    P.S. Ik ben de eerste die reageert :D Of heb ik iets over het hoofd gezien?:$ Dikke kus

  • 17 Oktober 2009 - 07:28

    Peter:

    Lieve Marlies,

    Voor ik het in de gaten had, was je verdwenen in de massa. Veel te snel allemaal, beetje kaal zeg maar. Zal wel nodig geweest zijn, want ik vond het bar moeilijk hoor. Terwijl ik genoot van het concert van Diana Ross (was een schitterde show en heerlijk met Ron Indisch gegeten)las ik het bericht dat je goed aangekomen bent: hartstikke fijn.
    Hoop dat je even lekker op je plek kunt "landen", dat jullie het samen leuk hebben en dan horen we elkaar hopelijk snel weer.

    liefs en knuffels,
    papa

  • 17 Oktober 2009 - 19:04

    Annemiek :

    Lieve Marlies,

    Hoorde van mama dat de reis goed verlopen was. Ben natuurlijk ook erg benieuwd hoe je het er hebt! Heb vandaag een laptop gekocht en daar kan ik ook mee skypen, wel zo handig straks in Parijs. Zal ook snel mijn waarbenjij even updaten. Heel veel plezier daar.

    Liefs

  • 18 Oktober 2009 - 15:18

    Ilona:

    hee lieve mliesje,
    ik zie dat je veilig over bent! hoe is het daar, ben zo benieuwd! hoop dat je het echt heel erg naar je zin hebt, hoop dat je snel een nieuw verhaal erop zet, xxx liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delfzijl

Marlies

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 29424

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 19 November 2014

Midden Amerika en Argentinië

04 Juli 2012 - 01 September 2012

Val de Loire 2012

03 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Sarzeau 2010

01 Februari 2010 - 30 April 2010

Vrijwilligerswerk in Argentinië!

16 Oktober 2009 - 16 Januari 2010

Au pair in Benicasim

03 Juli 2009 - 25 Augustus 2009

Sarzeau

Landen bezocht: